Acord electronic de utilizator/
(OFERTĂ PUBLICĂ de vânzare a Produselor)

    1. 1. Termeni principali
    1. 2. Obiectul Acordului electronic de utilizator
    1. 3. Înregistrarea pe site și securitatea
    1. 4. Proprietate intelectuală și dreptul de autor
    1. 5. Drepturile și obligațiile Mandatarului
    1. 6. Drepturile și obligațiile Utilizatorului
    1. 7. Procedura de plasare și executare a comenzii
    1. 8. Reguli de achitare a produselor
    1. 9. Responsabilitate. Limitarea responsabilității
    1. 10. Confidențialitate
    1. 11. Alte prevederi

1. Termeni principali

1.1. Comandă – comanda Clientului pentru achiziționarea și livrarea Produselor, completată corect și plasată pe Site.

1.2. Site/Serviciu – site-ul de servicii disponibil la adresa https://bonus.zakaz.md pe Internet și/sau magazinul Bonus din aplicația mobilă Zakaz, care oferă Utilizatorilor posibilitatea de a efectua în timp real, prin rețeaua Internet, o căutare rapidă și facilă, precum și de a plasa o comandă pentru achiziționarea și livrarea Produselor.

1.3. Client/Cumpărător – persoană fizică care a împlinit vârsta de 18 ani, cu capacitate juridică deplină, înregistrată pe Site și care a încheiat, prin intermediul Site-ului, un Contract de vânzare-cumpărare cu Vânzătorul și un Contract pentru prestarea serviciilor de livrare cu Serviciul de curierat, prin acceptarea prezentei Oferte.

1.4. Vânzător – persoană juridică „IMENSITATE” S.R.L., înregistrată conform legislației în vigoare, cu număr de înregistrare 1002600011694, având sediul în mun. Chișinău, str. Testemițanu, nr. 23, care comercializează Produsele prezentate pe Site, în conformitate cu condițiile prezentei Oferte.

1.5. Reprezentant/Serviciu de curierat – persoană juridică „ZAKAZ EXPRESS” S.R.L., înregistrată conform legislației în vigoare, cu număr de înregistrare 1019600006023, sediul: MD-2001, str. Albișoara, 4, of. 1111, mun. Chișinău, Republica Moldova, e-mail: [email protected], cont bancar: MD92AG000000022513624042 (MDL), care publică, în numele și la cererea Vânzătorului, ofertele acestuia privind încheierea Contractului de vânzare-cumpărare a Produselor, precum și prestează servicii de livrare a acestor Produse.

1.6. Ofertă/Contract de utilizare – reprezintă oferta publică a Vânzătorului, prin intermediul Reprezentantului, de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare a Produselor, precum și oferta publică a Serviciului de curierat de a încheia un Contract pentru prestarea serviciilor de livrare, în condițiile indicate în prezenta Ofertă, publicată pe Site și adresată unui număr nelimitat de persoane fizice, conținând toate condițiile esențiale ale ambelor contracte.

1.7. Contract de vânzare-cumpărare a Produselor – contract electronic de vânzare cu amănuntul, încheiat prin acceptarea de către Cumpărător a condițiilor prezentei Oferte, între Cumpărător și Vânzător, în numele și pe seama căruia acționează Reprezentantul. Conform acestuia, Vânzătorul se obligă să transmită în proprietatea Cumpărătorului Produsele existente în Magazin la data livrării, conform comenzii efectuate prin Site, iar Cumpărătorul se obligă să primească Produsele și să achite contravaloarea acestora.

1.8. Produse – bunurile din gama indicată pe Site, vândute Cumpărătorului de către Vânzător în condițiile prezentei Oferte, prin intermediul Serviciului.

1.9. Magazin/Magazine – unități comerciale de tip hypermarket, supermarket, magazin de proximitate etc. ale Vânzătorului, în care sunt vândute Produsele acestuia, inclusiv cele disponibile prin Comandă plasată pe Site.

1.10. Data livrării – data vânzării Produselor de către Vânzător către Cumpărător în Magazin, menționată pe bonul fiscal emis de Vânzător.

1.11. Contract pentru prestarea serviciilor de livrare a Produselor – contract electronic încheiat între Client și Serviciul de curierat prin acceptarea de către Client a condițiilor prezentei Oferte. Conform acestuia, Serviciul de curierat se obligă să furnizeze Clientului serviciul de livrare, care include: colectarea Produselor din Magazinul Vânzătorului, ambalarea acestora și livrarea lor către Client, conform comenzii efectuate prin Site (denumit în continuare „Serviciul de livrare”), iar Clientul se obligă să achite contravaloarea serviciului prestat.

1.12. Tarife – tarifele stabilite de Serviciul de curierat pentru Serviciile de livrare, în baza cărora se determină costul total al Serviciului de livrare aferent unei Comenzi plasate de Client pe Site.

1.13. Tarife de bază – tarifele „Colectare și livrare”, stabilite în funcție de zona de livrare.

1.14. Interval/slot de livrare – intervalul orar în care Serviciul de curierat se obligă să livreze Produsele Clientului.

  1. Dispoziții generale

2.1. Contractul de vânzare-cumpărare și Contractul de prestare a serviciilor de livrare se consideră încheiate prin plasarea unei Comenzi de către Client pe Site, fapt ce atestă acceptarea deplină și necondiționată de către Client a prezentei Oferte și aderarea acestuia la Contractul de vânzare-cumpărare și la Contractul de prestare a serviciilor de livrare în ansamblu.

2.2. Pentru a plasa o Comandă pe Site, Clientul completează Comanda și apasă butonul „Comandă”. Prin apăsarea acestui buton, Clientul confirmă plasarea comenzii pe Site și își exprimă acordul că a citit, a înțeles și acceptă termenii prezentei Oferte, care înglobează atât oferta Vânzătorului de a încheia Contractul de vânzare-cumpărare, cât și oferta Serviciului de curierat de a încheia Contractul pentru prestarea serviciilor de livrare.

2.3. Contractul de vânzare-cumpărare și Contractul de prestare a serviciilor de livrare pot fi încheiate numai cu condiția ca Clientul să fie un Utilizator înregistrat pe Site, să fi citit și acceptat Termenii și condițiile de utilizare și să își fi exprimat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu Politica de confidențialitate.

  1. Obiectul Contractului de vânzare-cumpărare

3.1. Vânzătorul se obligă, în condițiile și în modul stabilit de prezentul Contract de vânzare-cumpărare, să transmită în proprietatea Cumpărătorului Produsele disponibile în Magazinul Vânzătorului la data livrării (vânzării) acestora, conform Comenzii plasate de Cumpărător prin intermediul Site-ului, iar Cumpărătorul se obligă să preia Produsele și să achite contravaloarea acestora.

3.2. Vânzătorul se obligă să transmită în proprietatea Cumpărătorului exclusiv Produsele disponibile în stocul Magazinului la data livrării. În cazul în care Produsul comandat nu este disponibil în Magazinul din care a fost solicitat, la data livrării, se va conveni cu Cumpărătorul o înlocuire cu un Produs similar disponibil, sau Vânzătorul are dreptul să se retragă din Contractul de vânzare-cumpărare în ceea ce privește acel Produs. Înlocuirea se efectuează în conformitate cu opțiunile selectate de Cumpărător în timpul plasării Comenzii pe Site.

3.3. Vânzătorul se obligă să livreze Cumpărătorului cantitatea de Produse indicată în Comandă. În cazul Produselor vândute „la greutate”, Cumpărătorul acceptă faptul că greutatea reală poate varia față de cea comandată cu maximum +/- 100 grame. Dacă variația depășește această marjă, modificarea trebuie aprobată de Cumpărător, în caz contrar Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract în privința acelui Produs. Acordul privind modificarea greutății se obține conform metodei selectate de Cumpărător la plasarea Comenzii.

3.4. Cumpărătorul are dreptul de a comanda Produse doar din Magazinul desemnat pe Site ca fiind cel care deservește adresa de livrare indicată în Comandă.

3.5. Vânzătorul vinde Produsele conform Comenzilor, fără obligația de a le livra. Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă Cumpărătorului în momentul predării acestora de către Vânzător Serviciului de curierat, în Magazin, pentru a fi livrate conform Contractului de prestare a serviciilor de livrare. Riscul pieirii fortuite sau al deteriorării accidentale se transferă Cumpărătorului în momentul predării Produsului de către curier.

3.6. Obligația Vânzătorului de a transmite Produsul către Cumpărător se consideră îndeplinită în momentul în care acesta predă Produsul, împreună cu documentul fiscal aferent (bonul fiscal emis la vânzare), Serviciului de curierat, în vederea livrării către Cumpărător.

3.7. Vânzătorul garantează că Produsul nu este gajat, nu este sub sechestru și nu face obiectul drepturilor unor terți.

3.8. Vânzătorul garantează că deține toate licențele și autorizațiile necesare pentru desfășurarea activităților comerciale de vânzare cu amănuntul în conformitate cu legislația Republicii Moldova, inclusiv în Magazine.

3.9. Cumpărătorul este obligat să verifice Produsele la momentul livrării, în prezența curierului, în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, completitudinea și aspectul exterior (integritatea ambalajului). Cumpărătorul are dreptul să refuze Produsele dacă acestea nu corespund condițiilor contractuale menționate, dar numai în momentul primirii, în prezența curierului.

3.10. Cumpărătorul este obligat să verifice Produsele din categoria „super fresh” – cum ar fi: mâncare gătită, carne proaspătă, pește, fructe, legume, verdețuri, produse afumate/semifabricate fără vid – în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, aspectul și calitatea, în momentul livrării de către curier și în prezența acestuia. Cumpărătorul are dreptul să refuze aceste Produse doar în acel moment, dacă nu corespund cerințelor.

3.11. În cazul refuzului de a primi Produsul din motivele menționate mai sus, Cumpărătorul este obligat să returneze imediat Produsul curierului care a efectuat livrarea, în prezența acestuia. Dacă Cumpărătorul nu returnează Produsul și îl achită, se consideră că l-a acceptat și nu mai poate invoca neconcordanțe privind cantitatea, sortimentul, completitudinea, ambalajul sau calitatea (inclusiv pentru Produsele „super fresh”).

3.12. Produsele alimentare de calitate corespunzătoare nu pot fi returnate după ce au fost acceptate de Cumpărător.

3.13. Produsele nealimentare de calitate corespunzătoare pot fi returnate doar dacă nu sunt incluse în lista bunurilor ce nu pot fi returnate potrivit Legii Republicii Moldova „Cu privire la protecția consumatorilor”, și numai dacă nu au fost utilizate, și se păstrează aspectul comercial, proprietățile de consum, sigiliile, etichetele, precum și documentul fiscal emis de Vânzător la momentul vânzării.

3.14. În cazul identificării unor defecte ascunse, Cumpărătorul are dreptul să returneze Produsele neconforme Vânzătorului, conform legislației în vigoare a Republicii Moldova. Returnarea este posibilă doar în baza bonului fiscal și a returnării Produsului în starea în care a fost livrat.

3.15. În cazul înlocuirii Produsului defect sau rambursării contravalorii acestuia, recalculul/returnarea sumelor se va face conform prevederilor legale. În caz de reziliere a Contractului de vânzare-cumpărare, Vânzătorul este obligat să restituie Cumpărătorului sumele achitate în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data rezilierii.

3.16. Plata Produselor de către Cumpărător constituie dovadă a acceptării acestora și a absenței oricăror pretenții față de Vânzător în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, completitudinea, ambalajul sau calitatea acestora. Reclamațiile ulterioare nu vor fi acceptate, cu excepția celor prevăzute la punctul 3.14.

  1. Obiectul Contractului de prestare a serviciilor de livrare

4.1. În conformitate cu prevederile Contractului de prestare a serviciilor de livrare, Serviciul de curierat se obligă să furnizeze Clientului servicii de livrare a Produselor achiziționate de acesta din Magazinul Vânzătorului, în conformitate cu condițiile Comenzii plasate de Client pe Site.

4.2. Tarifele actuale pentru serviciile de livrare sunt afișate în momentul plasării Comenzii de către Client pe Site. Costul total al serviciilor de livrare aferente unei Comenzi se calculează în funcție de Tarifele în vigoare și de condițiile specificate în secțiunea „Plată și livrare”.

4.3. Programul pentru Sloturile (Ferestrele) de livrare este disponibil pe Site . Clientul poate alege orice Fereastră de livrare disponibilă în momentul plasării Comenzii. Posibilitatea livrării la o anumită adresă este determinată prin introducerea adresei de livrare în câmpul corespunzător de pe Site.

4.4. Serviciul de curierat se obligă să livreze Produsul achiziționat de Client în cadrul Ferestrei de livrare disponibile, selectate de acesta în Comandă. Livrarea se efectuează până la ușa biroului, apartamentului sau casei indicate în Comandă, sau într-un punct de ridicare din/în apropierea Magazinului Vânzătorului, într-o filială poștală, sau în alte locații, în funcție de opțiunea de livrare aleasă de Client la plasarea Comenzii.

4.5. Livrarea până la ușă se efectuează numai dacă în clădire există un lift funcțional. În lipsa acestuia sau în caz de defecțiune, livrarea se face până la intrarea în clădire (scara blocului). De asemenea, Serviciul de curierat poate oferi, contra cost, un serviciu suplimentar de urcare a Produselor până la etaj, în măsura în care această opțiune este disponibilă în momentul plasării Comenzii pe Site.

4.6. Serviciul de curierat are dreptul de a presta serviciile de livrare fie direct, fie prin intermediul unor terți, inclusiv subcontractori, operatori poștali etc., rămânând pe deplin responsabil pentru acțiunile acestora ca pentru propriile sale.

4.7. Clientul se obligă să verifice Produsele livrate de Serviciul de curierat în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, completitudinea și aspectul exterior (integritatea ambalajului), în momentul primirii acestora, în prezența curierului.

4.8. Clientul este, de asemenea, obligat să verifice Produsele din categoria „super fresh” – mâncăruri gătite, carne și pește proaspăt, fructe și legume, verdețuri, produse de carmangerie/delicatese nevacuumate – la livrare, în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, aspectul și calitatea, în prezența curierului.

4.9. Plata Produselor de către Client reprezintă acceptarea acestora și confirmarea că nu există nicio reclamație față de Serviciul de curierat privind cantitatea, sortimentul, completitudinea, aspectul sau calitatea Produselor livrate. Reclamațiile ulterioare cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate de către Serviciul de curierat.

4.10. Contractul de prestare a serviciilor de livrare se consideră executat integral în momentul livrării Produselor către Client. Plata efectuată de către Client pentru serviciul de livrare confirmă absența oricăror pretenții privind calitatea serviciului prestat.

  1. Drepturile și obligațiile Părților Contractelor

5.1. Obligațiile Serviciului de curierat / Mandatarului:

5.1.1. Să organizeze prestarea Serviciilor de livrare Clientului, în funcție de metoda și Fereastra de livrare selectate de Client, indicate în Comanda corespunzătoare plasată pe Site;
 5.1.2. Să asigure integritatea Produselor din momentul preluării acestora de la Vânzător (în Magazin) până la momentul predării către Client, cu condiția respectării de către Client a obligațiilor asumate în baza prezentului Contract;
 5.1.3. Să încaseze, în numele și pe seama Vânzătorului, plăți pentru Produse de la Cumpărători și să transfere sumele încasate către Vânzător.

5.2. Drepturile Serviciului de curierat:

5.2.1. Să primească remunerația cuvenită pentru Serviciile de livrare prestate;
 5.2.2. Să refuze prestarea Serviciilor de livrare Clientului / Să se retragă din prezentul Contract în orice moment în cazul în care Clientul încalcă prevederile prezentului Contract, inclusiv nerespectarea termenelor de plată sau a Condițiilor de utilizare;
 5.2.3. Să anuleze livrarea, să reprogrameze livrarea pentru altă Fereastră și/sau să rezilieze unilateral prezentul Contract în cazurile prevăzute în secțiunea Plată și livrare ;
 5.2.4. Să stabilească și să modifice unilateral Tarifele pentru Serviciile de livrare, în baza cărora se determină costul total al Serviciilor de livrare pentru o Comandă plasată pe Site;
 5.2.5. Să stabilească/modifice unilateral condițiile Contractului de prestare a serviciilor de livrare, inclusiv delimitarea sau actualizarea zonelor de livrare disponibile, sloturilor disponibile, stabilirea tarifelor pentru servicii suplimentare etc.;
 5.2.6. Să stabilească unilateral lista magazinelor Vânzătorului din care este posibilă livrarea prin Comenzile efectuate pe Site și să aleagă magazinul concret din care se va efectua livrarea, în funcție de adresa indicată de Client în Comandă;
 5.2.7. Să returneze Produsele Vânzătorului în cazul refuzului Clientului de a primi Produsele, integral sau parțial, sau în cazul rezilierii Contractului de vânzare-cumpărare de către Client sau Vânzător, precum și în cazul rezilierii prezentului Contract de către Client sau Serviciul de curierat;
 5.2.8. Să solicite în orice moment Clientului documente care să confirme datele furnizate la înregistrarea pe Site. Neprezentarea acestor documente poate fi considerată, la discreția Serviciului de curierat, drept furnizare de informații false, ceea ce justifică refuzul de a presta Serviciile de livrare și rezilierea unilaterală a prezentului Contract.

5.3. Obligațiile Vânzătorului:

5.3.1. Să asigure și să garanteze conformitatea calității Produselor cu cerințele legale privind calitatea aplicabile pe teritoriul Republicii Moldova.

5.4. Drepturile Vânzătorului:

5.4.1. Să modifice unilateral prețurile Produselor (inclusiv ale celor deja comandate de Cumpărător), până la momentul vânzării (emiterea bonului fiscal), precum și sortimentul disponibil în Magazin la data livrării Comenzii;
 5.4.2. Să modifice unilateral Comanda, inclusiv să renunțe integral sau parțial la Contractul de vânzare-cumpărare, în cazul în care Produsul nu este disponibil în Magazin la momentul livrării;
 5.4.3. Să modifice unilateral greutatea Produselor vândute „la kilogram” în conformitate cu prevederile punctului 3.3 din Secțiunea 3 „Obiectul Contractului de vânzare-cumpărare”;
 5.4.4. Să se retragă integral sau parțial din Contractul de vânzare-cumpărare în orice moment, în caz de refuz al Cumpărătorului de a primi și/sau achita Produsele integral sau parțial, sau în caz de nerespectare a termenelor de modificare a Comenzii sau a obligațiilor de plată, menționate în secțiunea Plată și livrare;
 5.4.5. Să se retragă din Contractul de vânzare-cumpărare în orice moment, în cazul în care Serviciul de curierat se retrage din Contractul de prestare a serviciilor de livrare din orice motiv, inclusiv în temeiul punctului 5.2.8 de mai sus.

5.5. Obligațiile Clientului:

5.5.1. Să efectueze plata integrală și la timp pentru Produse, conform condițiilor din Contractul de vânzare-cumpărare, și pentru Serviciile de livrare, conform tarifelor în vigoare;
 5.5.2. Să primească Produsele la locul (adresa de livrare) și în intervalul de timp (slotul de livrare) specificate în Comandă și să asigure corectitudinea informațiilor privind Comanda, locul și ora recepției acesteia;
 5.5.3. Clientul se obligă să achite eventualele costuri suplimentare ale Serviciului de curierat în următoarele cazuri:

  • a indicat date de contact incorecte la plasarea Comenzii;
     
  • nu poate fi contactat telefonic în intervalul selectat pentru livrare;
     
  • nu poate primi Produsele la adresa indicată, în cadrul Slotului de livrare ales.

5.5.4. Să prezinte, la cererea Serviciului de curierat, documente pentru confirmarea datelor introduse la înregistrarea pe Site;
 5.5.5. Să accepte Produsele livrate de Vânzător, conform condițiilor prevăzute în Contractul de vânzare-cumpărare.

5.6. Drepturile Clientului:

5.6.1. Să primească Produsele conform prevederilor Contractului de vânzare-cumpărare;
 5.6.2. Să refuze primirea Produselor, conform prevederilor Contractului de vânzare-cumpărare;
 5.6.3. Să beneficieze de serviciul de livrare comandat, în conformitate cu condițiile Comenzii și ale Contractului de prestare a serviciilor de livrare;
 5.6.4. Să exercite orice alte drepturi prevăzute de legislația în vigoare a Republicii Moldova.

  1. Costul Produselor și Serviciilor de livrare. Procedura de calcul

6.1. Produsul se vinde la prețurile stabilite de Vânzător la data și ora livrării Produsului în Magazinul corespunzător în care se realizează efectiv vânzarea Produsului pentru fiecare Comandă în parte și din care se face livrarea în cadrul acelei Comenzi (în funcție de adresa de livrare indicată de Cumpărător în Comandă), ținând cont de prevederile punctelor 6.6 și 6.7 ale prezentei Secțiuni.

6.2. Prețurile actuale pentru fiecare Produs la data plasării Comenzii sunt afișate pe Site, incluzând taxele indirecte. Totodată, prețurile Produselor pot fi modificate unilateral de către Vânzător, în conformitate cu prețurile stabilite de acesta la momentul livrării Produsului în Magazinul respectiv.

6.3. Costul materialelor de ambalare nu este inclus în prețul Produselor și se achită suplimentar de către Cumpărător la plata Produselor. Cantitatea materialelor de ambalare necesare este determinată în mod independent de către Vânzător, în funcție de sortimentul comandat, combinațiile de produse etc. Cumpărătorul este obligat să accepte și să plătească costul materialelor de ambalare împreună cu plata pentru Produse, conform prețurilor Vânzătorului valabile la momentul livrării Produselor din Magazin.

6.4. Prețul total al Produselor vândute Cumpărătorului este indicat în documentul de plată (bonul fiscal), care este oferit Cumpărătorului de către Vânzător împreună cu Produsele. Prețul Contractului de vânzare-cumpărare este egal cu suma valorii tuturor Produselor și materialelor de ambalare achiziționate. Suma poate varia în funcție de preț, cantitate sau sortimentul de Produse disponibile în Magazin la momentul livrării.

6.5. Prețurile Produselor afișate pe Site pot fi modificate unilateral de către Vânzător până la momentul livrării Produselor. În cazul în care modificarea prețului Produsului comandat de Cumpărător depășește 4 lei (pentru o poziție de produs), modificarea trebuie să fie convenită cu Cumpărătorul sau Vânzătorul are dreptul să se retragă de la Contractul de vânzare-cumpărare în ceea ce privește vânzarea respectivului Produs. Modificarea prețului Produsului se aprobă cu Cumpărătorul în modul ales de acesta la plasarea Comenzii pe Site.

6.6. Cardurile de fidelitate ale rețelei de Magazine ale Vânzătorului nu se aplică pentru Produsele comandate prin Comenzile plasate pe Site.

6.7. Pe Site sunt valabile exclusiv reducerile, promoțiile și ofertele speciale ale Vânzătorului, indicate direct pe Site și aplicabile pentru comenzile de Produse plasate prin intermediul Site-ului la momentul livrării Produselor din Magazin.

6.8. Pentru Serviciile de livrare prestate, Clientul plătește Serviciului de curierat o remunerație (costul Serviciilor de livrare) conform Tarifelor valabile la momentul plasării Comenzii pe Site. Tarifele în vigoare sunt afișate pe Site, inclusiv taxele indirecte.

6.9. În cadrul Serviciului, Clientului/Cumpărătorului i se poate oferi posibilitatea de a plăti Produsele și Serviciile de livrare în numerar curierului și/sau prin plată electronică folosind terminal POS cu carduri bancare și/sau online prin sisteme de plată cu carduri bancare, precum și prin alte metode.

6.10. Metodele de plată disponibile la momentul plasării Comenzii sunt indicate pe Site-ul bonus.zakaz.md.

6.11. În cazul alegerii plății online a Produselor prin sistemele de plată cu card bancar, Utilizatorul este obligat să efectueze plata cu cardul conform instrucțiunilor ulterioare afișate pe Site.

6.12. În cazul alegerii plății în numerar, Utilizatorul este obligat să achite Produsele și Serviciile de livrare curierului Serviciului de curierat direct la primirea Produselor.

  1. Răspunderea

7.1. Părțile Contractului de vânzare-cumpărare și Contractului de prestare a serviciilor de livrare răspund în cazurile prevăzute de legislația în vigoare a Republicii Moldova și/sau de contractele corespunzătoare. În cazul în care pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației este prevăzută o sancțiune contractuală, prejudiciul cauzat Părții prin încălcarea respectivă va fi reparat de către Partea vinovată în partea neacoperită de aceste sancțiuni. Nu se acordă despăgubiri pentru niciun fel de daune indirecte, inclusiv profitul nerealizat, cauzate Părții prin încălcarea Contractului de vânzare-cumpărare/Contractului de prestare a serviciilor de livrare de către cealaltă Parte, dacă nu este prevăzut altfel în mod expres în contractul respectiv.

7.2. Vânzătorul este răspunzător pentru veridicitatea și completitudinea informațiilor despre Produs publicate pe Site și pentru neîndeplinirea obligațiilor din Contractul de vânzare-cumpărare, în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova și prevederile Contractului de vânzare-cumpărare. Serviciul de curierat răspunde pentru neîndeplinirea obligațiilor din Contractul de prestare a serviciilor de livrare, în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

7.3. Vânzătorul/Serviciul de curierat nu răspund pentru neexecutarea/executarea necorespunzătoare a obligațiilor lor din Contractul de vânzare-cumpărare/Contractul de prestare a serviciilor de livrare ca urmare a furnizării de către Cumpărător/Client a unor informații false sau inexacte și/sau a neexecutării/executării necorespunzătoare de către Cumpărător/Client a obligațiilor sale conform contractului corespunzător.

7.4. În cazul pierderii totale sau deteriorării tuturor Produselor din Comandă din culpa Serviciului de curierat, acesta va rambursa Clientului costul Serviciilor de livrare achitat de Client pentru livrarea acestor Produse.

  1. Date cu caracter personal

8.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clienților se realizează în condițiile prevăzute de Politica de confidențialitate.

8.2. Prin acceptarea prezentei Oferte, Clientul își exprimă consimțământul pentru înregistrarea convorbirilor telefonice dintre Client și operatorii Serviciului de curierat, realizate în scopul îmbunătățirii calității serviciilor. În același timp, Serviciul de curierat se obligă să prevină tentativele de acces neautorizat la aceste informații și/sau transmiterea acestora către terțe părți care nu au o legătură directă cu executarea Comenzilor.

  1. Procedura de soluționare a litigiilor

9.1. Toate neînțelegerile și litigiile care apar în legătură cu Contractul de vânzare-cumpărare/Contractul de prestări servicii de livrare, la care Clientul aderă prin acceptarea Ofertei corespunzătoare, vor fi soluționate exclusiv pe cale amiabilă, prin negocieri.

9.2. În cazul în care nu se ajunge la un acord prin negocieri, toate litigiile, neînțelegerile, cererile și pretențiile care apar în legătură cu Contractul de vânzare-cumpărare/Contractul de prestări servicii de livrare vor fi soluționate pe cale judiciară, conform cerințelor legislației procesuale în vigoare din Republica Moldova.

  1. Durata de valabilitate a Contractelor

10.1. Condițiile Contractului de vânzare-cumpărare și condițiile Contractului de prestări servicii de livrare sunt aduse la cunoștința tuturor Cumpărătorilor/Clienților prin publicarea acestora pe Site.

10.2. Contractul de vânzare-cumpărare intră în vigoare din momentul plasării Comenzii de către Cumpărător pe Site, fapt care atestă acceptarea completă și necondiționată (acceptul) de către Cumpărător a Ofertei Vânzătorului și aderarea Cumpărătorului la Contractul de vânzare-cumpărare în ansamblu, și este valabil până la îndeplinirea integrală a obligațiilor de către Părți conform acestui Contract.

10.3. Contractul de prestări servicii de livrare intră în vigoare din momentul plasării Comenzii de către Client pe Site, fapt care atestă acceptarea completă și necondiționată (acceptul) de către Client a Ofertei Serviciului de curierat și aderarea Clientului la Contractul de prestări servicii de livrare în ansamblu, și este valabil până la îndeplinirea integrală a obligațiilor de către Părți conform acestui Contract.

10.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a retrage Oferta sa în orice moment, după propria sa discreție.

10.5. Serviciul de curierat își rezervă dreptul de a retrage Oferta sa în orice moment, după propria sa discreție.

  1. Situații neprevăzute

11.1. Nicio Parte a Contractului de vânzare-cumpărare și a Contractului de prestări servicii de livrare nu răspunde pentru întârzierea în executarea obligațiilor sau pentru imposibilitatea de a îndeplini obligațiile conform contractului respectiv, ca urmare a apariției unor circumstanțe extraordinare și inevitabile, aflate obiectiv în afara controlului său, și anume: amenințarea cu război, conflict armat sau amenințare serioasă a unui astfel de conflict, inclusiv, dar fără a se limita la atacuri ostile, blocade, embargo militar, acțiuni ale inamicului străin; mobilizare militară generală, acțiuni militare, război declarat sau nedeclarat, acțiuni ale dușmanului public, confruntări, acte de terorism, sabotaj, piraterie, tulburări, invazie, revoluție, insurecție, revolte, tulburări în masă, instituirea stării de asediu, carantină, expropriere, confiscare forțată, preluarea întreprinderilor, rechiziție, demonstrații publice, grevă, accident, acțiuni ilegale ale terților, incendiu, explozie, întreruperi prelungite ale transportului, reglementate prin deciziile și actele organelor de stat competente, închiderea strâmtorilor maritime, embargo, interzicerea (restricționarea) exportului/importului etc., precum și cauzate de condiții meteorologice excepționale și dezastre naturale, și anume: epidemie, furtună puternică, ciclon, uragan/furtună, tornadă, inundație, acumulare de zăpadă, polei, grindină, îngheț, congelarea mării, strâmtorilor, porturilor, trecătorilor, cutremur, fulger, incendiu, secetă, tasare și alunecare de teren, alte dezastre naturale etc., cu condiția ca aceste evenimente să afecteze executarea corespunzătoare a obligațiilor conform contractului respectiv și să nu fi existat la momentul încheierii contractului (în continuare – „Situații neprevăzute”).

Faptul apariției și acțiunea circumstanțelor de situații neprevăzute trebuie confirmate printr-un certificat eliberat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.

  1. Alte condiții

12.1. Contractul de vânzare-cumpărare și relațiile dintre Cumpărător și Vânzător, apărute în legătură cu încheierea contractului menționat mai sus, sunt reglementate și interpretate în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

12.2. Contractul de prestări servicii de livrare și relațiile dintre Client și Serviciul de curierat, apărute în legătură cu încheierea contractului menționat mai sus, sunt reglementate și interpretate în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

12.3. În cazul în care, din orice motiv, anumite prevederi ale Contractului de vânzare-cumpărare sau ale Contractului de prestări servicii de livrare sunt invalide sau lipsite de forță juridică, aceasta nu va afecta valabilitatea sau aplicabilitatea celorlalte prevederi ale contractului respectiv.

12.4. Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral Contractul de vânzare-cumpărare prin publicarea noii versiuni a contractului respectiv pe Site. Modificările la Contractul de vânzare-cumpărare intră în vigoare de la data publicării noii versiuni pe Site.

12.5. Serviciul de curierat are dreptul de a modifica unilateral Contractul de prestări servicii de livrare prin publicarea noii versiuni a contractului respectiv pe Site. Modificările la Contractul de prestări servicii de livrare intră în vigoare de la data publicării noii versiuni pe Site.

12.6. Faptul plasării unei Comenzi pe Site de către Client după intrarea în vigoare a modificărilor aduse Contractului de vânzare-cumpărare și Contractului de prestări servicii de livrare constituie acordul Clientului cu privire la modificările aduse contractelor respective.

12.7. Contractul de vânzare-cumpărare și Contractul de prestări servicii de livrare sunt redactate în limbile română și rusă. Versiunea în limba rusă are caracter prioritar în interpretarea Contractului de vânzare-cumpărare și a Contractului de prestări servicii de livrare.

12.8. Secțiunea „Plată și livrare”, publicată pe Site, este parte integrantă a Contractului de vânzare-cumpărare. În cazul unor neconcordanțe între prevederile Contractului de vânzare-cumpărare și cele din Secțiunea „Plată și livrare”, se aplică prevederile Contractului de vânzare-cumpărare, cu excepția cazurilor în care se prevede expres altfel în acesta.

12.9. Secțiunea „Plată și livrare”, publicată pe Site, este parte integrantă a Contractului de prestări servicii de livrare. În cazul unor neconcordanțe între prevederile Contractului de prestări servicii de livrare și cele din Secțiunea „Plată și livrare”, se aplică prevederile Contractului de prestări servicii de livrare, cu excepția cazurilor în care se prevede expres altfel în acesta.

12.10. În cazul unor reclamații/sugestii în cadrul Contractului de vânzare-cumpărare și al Contractului de prestări servicii de livrare, Cumpărătorul (Clientul) ne poate contacta la adresa de e-mail [email protected], numărul de telefon 0 800 10 8 10 și la adresa poștală: str. Columna 106, of.22, mun. Chișinău, Republica Moldova.