Puteți plasa o comandă Online în orice timp al zilei, cu cel mult 3 ore până la începerea ferestrei de livrare pentru sloturi pare sau 4 ore - pentru cele impare.
Pentru a primi comanda este obligatoriu să indicați un număr de telefon doar al furnizorilor de servicii de telefonie din Republica Moldova (nu putem reveni cu apel către Clientul care nu se află în Moldova și utilizează numere ale operatorilor străini).
Eliberarea comenzilor care conțin produse din categoria 18+ (băuturi alcoolice) se efectuează exclusiv în baza prezentării documentelor ce confirmă vârsta Clientului (pașaport sau permis de conducere).
Prețurile produselor din magazinul online sunt afișate cu TVA inclus.
Coșul se colectează în centrul comercial Bonus (Chișinău, bulevardul Cuza Vodă, 21).
La plasarea comenzii, puteți lăsa un comentariu pentru persoana care colectează coșul, atât pentru fiecare produs în parte, cât și pentru comandă la general. În comentarii, puteți solicita să fiți apelat în timpul procesului de colectare a comenzii.
Prețurile și disponibilitatea produselor în centrul comercial pot varia, astfel încât suma finală a comenzii poate fi diferită, mai ales dacă ați ales livrarea pentru o altă zi.
În cazul unei modificări de preț mai mare de 4 lei pentru un produs sau a unei modificări în greutatea produsului mai mari de +/- 100 de grame față de greutatea indicată în comandă, persoana care colectează comanda vă va informa despre acest lucru.
Cardurile de reducere ale rețelei Bonus, emise anterior și deținute de client, nu sunt valabile la plasarea comenzilor pe site-ul magazinului online.
În magazinul online se aplică doar reducerile, promoțiile și ofertele speciale Bonus care sunt afișate direct în magazinul online și care se aplică la plasarea comenzilor prin intermediul acestuia.
Clientul (Cumpărătorul) este obligat să verifice Produsele livrate în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, completitudinea și aspectul exterior (integritatea ambalajului) în momentul livrării de către curier și în prezența acestuia.
Cumpărătorul are dreptul să refuze recepționarea Produsului dacă acesta nu corespunde condițiilor contractului de vânzare-cumpărare în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, completitudinea sau aspectul exterior (integritatea ambalajului), doar în momentul recepționării de la curier și în prezența acestuia.
Cumpărătorul este, de asemenea, obligat să verifice Produsele din categoria „super proaspete”, și anume: preparate culinare, carne proaspătă, pește, fructe și legume, verdețuri, produse din carne (mezeluri/delicatese) care nu sunt ambalate în vid – în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, aspectul exterior și calitatea – la momentul livrării și în prezența curierului.
Cumpărătorul are dreptul să refuze Produsele din categoria „super proaspete” dacă acestea nu corespund condițiilor contractului (cantitate, sortiment, aspect exterior sau calitate), doar în prezența curierului, în momentul livrării.
În cazul refuzului de a accepta Produsele din cauza neconformității cu condițiile contractului menționate mai sus sau din orice alt motiv, Cumpărătorul este obligat să returneze imediat Produsele curierului care a efectuat livrarea și în prezența căruia s-a efectuat verificarea acestora.
Dacă Clientul nu returnează Produsele în acel moment, se consideră că a acceptat Produsele livrate de Vânzător și nu are pretenții în ceea ce privește cantitatea, sortimentul, completitudinea, aspectul exterior al oricărui Produs livrat, precum și calitatea Produselor din categoria „super proaspete”.
Produsele alimentare achiziționate, de calitate corespunzătoare, nu pot fi returnate după recepționarea lor de către Cumpărător.
Produsele nealimentare de calitate corespunzătoare pot fi returnate de către Cumpărător doar dacă:
Cumpărătorul are dreptul să returneze Produsele neconforme în cazul în care descoperă defecte ascunse, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare din Republica Moldova.
Clientul are dreptul de a returna produsul direct la centrul comercial Bonus.
Conform Legii Republicii Moldova „Cu privire la protecția consumatorilor”, returnarea unui produs neconform se poate face doar în baza bonului fiscal Bonus, bonului fiscal zakaz.md și a produsului deteriorat.
Costul livrării depinde de adresa de livrare (distanța zonei).
Livrare programată în Chișinău: Pentru un coș de până la 2 000 MDL – tarif de bază pentru livrare, pentru bon între 2 000 și 2 500 MDL – livrarea 69 MDL, între 2 500 și 3 000 MDL – livrarea 59 MDL, pentru bon de la 3 000 MDL – livrarea 0 MDL.
Serviciul de livrare este disponibil în:
Comenzi cu greutate:
La plasarea unei comenzi cu greutatea totală de 21 kg sau mai mult se va aplica un comision suplimentar, conform sumei indicate în tabel. Produsele voluminoase se livrează în condiții individuale.
Greutatea produselor de la ..., kg | Suprataxa de greutate, MDL |
---|---|
21 | 5 |
31 | 10 |
41 | 25 |
51 | 40 |
61 | 55 |
71 | 70 |
81 | 85 |
91 | 100 |
101 | 115 |
111 | 130 |
121 | 145 |
131 | 160 |
141 | 175 |
151 | 190 |
161 | 205 |
171 | 220 |
181 | 235 |
191 | 250 |
201 | 265 |
211 | 280 |
221 | 295 |
231 | 310 |
241 | 325 |
251 | 340 |
261 | 355 |
271 | 370 |
281 | 385 |
291 | 400 |
301 | 415 |
311 | 430 |
321 | 445 |
331 | 460 |
341 | 475 |
351 | 490 |
361 | 505 |
371 | 520 |
381 | 535 |
391 | 550 |
401 | 565 |
411 | 580 |
421 | 595 |
431 | 610 |
441 | 625 |
451 | 640 |
461 | 655 |
471 | 670 |
481 | 685 |
491 | 700 |
501 | 715 |
511 | 730 |
521 | 745 |
531 | 760 |
541 | 775 |
551 | 790 |
561 | 805 |
571 | 820 |
581 | 835 |
591 | 850 |
601 | 865 |
611 | 880 |
621 | 895 |
631 | 910 |
641 | 925 |
651 | 940 |
661 | 955 |
671 | 970 |
681 | 985 |
691 | 1000 |
701 | 1015 |
711 | 1030 |
721 | 1045 |
731 | 1060 |
741 | 1075 |
751 | 1090 |
761 | 1105 |
771 | 1120 |
781 | 1135 |
791 | 1150 |
801 | 1165 |
811 | 1180 |
821 | 1195 |
831 | 1210 |
841 | 1225 |
851 | 1240 |
861 | 1255 |
871 | 1270 |
881 | 1285 |
891 | 1300 |
901 | 1315 |
911 | 1330 |
921 | 1345 |
931 | 1360 |
941 | 1375 |
951 | 1390 |
961 | 1405 |
971 | 1420 |
981 | 1435 |
991 | 1450 |
1001 | 1465 |
Pozițiile voluminoase de produse, de exemplu: coș de 50l, șine pentru perdele baie, săniuțe, alte bunuri clasificate în categoria unităților voluminoase conform deciziei Serviciului de curierat, -
sunt livrate în condiții individuale.
Trebuie să faceți mai multe comenzi separate (cu bonuri de plată diferite), dar doriți ca acestea să fie combinate într-o singură livrare. Atunci când se efectuează o livrare compusă din mai multe comenzi la aceeași adresă, pentru un singur timp de livrare, costul de livrare va fi calculat ca pentru o singură comandă, care include și greutatea tuturor comenzilor.
Serviciul de curierat își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul imposibilității de livrare (inundații, cutremure, cataclisme, situație dificilă de trafic în oraș sau dacă punctul de livrare se află într-o zonă la care nu se poate ajunge cu mașina mai aproape decât pe o rază de 50 de metri). În cazul anulării comenzii, Clientul poate repeta comanda pe site.
Ne rezervăm dreptul de a informa clienții despre anularea comenzilor prin metoda de notificare prin SMS (cu maxim 2 ore până la închiderea ferestrei de livrare selectate).
În numerar la primirea coșului colectat, pe baza sumei finale a comenzii conform bonului de mărfuri.
Cu cardul Visa/Mastercard la primirea comenzii.
Colectare: ne obligăm să colectăm pentru dvs. cele mai proaspete și calitative produse aflate în stoc. Colectorul dvs. personal este interesat să vă îndeplinească instrucțiunile și comentariile către comandă cât mai exact posibil. Dacă produsul pe care l-ați ales nu se află pe raft sau nu corespunde cu standardele de calitate Zakaz.md, colectorul vă va anunța despre acest lucru, propunându-vă opțiuni de înlocuire, prin metodele de comunicare convenabile pentru dvs. (chat sau apel). Cantitatea de produse, pe care doriți să o adăugați la comanda plasată nu poate fi mai mult de 3 articole.
Ambalare: Comanda Dvs. va fi ambalată în pachete de marcă, care se achită separat. Livrarea produselor congelate și refrigerate se efectuează în cutii speciale, dotate cu acumulatoare frigorifice pentru a menține condițiile de temperatură necesare.
Livrarea prin curier prevede livrarea comenzii în limitele ferestrei de livrare, alese de dvs. Livrarea comenzii se efectuează până la ușa biroului sau apartamentului la adresa specificată în comandă. Transportarea comenzii la bucătărie, în frigider, și, de asemenea, în diferite spații ale oficiilor, pe diferite etaje nu se efectuează. 1 punct de livrare = 1 adresă specificată în comandă.
La sosirea la locul respectiv, curierul vă va contacta telefonic sau prin sonerie la ușă.
Dacă întârziați sau v-ați schimbat planurile, vă rugăm să contactați operatorul centrului de apel pentru a coordona acțiunile ulterioare ale curierului.
În cazul, în care la sosirea curierului va fi imposibil de luat legătură cu dvs.: nu răspundeți la apel, bătutul la ușă, comanda dvs. va fi transferată la sfârșitul traseului. Timpul de așteptare de către curier al clientului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 15 minute.
Livrarea repetată în cazul situației de mai sus, se va achita de client după un tarif dublu.
Dacă nu vom putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a confirma prima comandă a dvs. sau a preciza condițiile de livrare (nu sunt completate detaliile necesare ale comenzii), compania își rezervă dreptul de a transfera comanda dvs. în altă fereastră de livrare pentru precizări necesare. Comanda neconfirmată după transferare este supusă anulării.
Puteți anula comanda sau o transfera într-o altă fereastră de livrare după plasarea acesteia, apelând centrul de contact prin telefon 0 800 10 810 (grafic de lucru de 8:00-23:00), sau prin e-mail la [email protected] (24/24).
Programul de lucru al Centrului de Contact: 8:00–23:00, de luni până duminică.
Numărul nostru de contact: 0 800 10 810